Hoi hoi !
Na 2 jaar afwezigheid heeft een periode van predisolon er voor gezorgd dat ik helaas 28 kg ben aangekomen. De internist heeft mij uitgelegd dat dit komt omdat je lijf ipv je voeding voor energie te gebruiken, alles op slaat als vet. Niet handig. Vooral niet als je al meer dan 50 kg bent afgevallen. Tot die tijd ben ik prima op gewicht gebleven (75-77 kg)
Gelukkig mocht ik 3 weken terug gaan afbouwen en ben ik sinds zondag prednisolon af en gelijk maandag begonnen met koolhydraat arm eten. Vanmiddag kon ik naar mijn consulente en vanaf nu ga ik weer vol aan de bak ! Op naar mijn vertrouwde slanke lijf !
Mijn startgewicht was 103.7 kg bij de consulent. Ik wil weer naar de 77 kg, er moet dus 26.7 kg af, dit is mijn afbouw gewicht. De vorige keer viel ik in de afbouw 2 kg af en kwam ik er na weer 1 kg bij. Toen heb ik over 28 kg 12 weken (ja echt waar) gedaan, ik ga nu uit van 18 weken tot de afbouw.
Vandaag heb ik alvast getest of ik in ketose ben en ja hoor, ik ben alweer in ketose ! Groot voordeel van mijn lijf dat ik snel in ketose ben en snel afval !
Ander voordeel is dat ik echt gek op de soepjes ben, een van de weinigen maar ik heb ze echt gemist de afgelopen 1,5 jr.
Voel je vrij om hier te schrijven, maar hou het leuk !