drie X is scheepsrecht! toch?

drie X is scheepsrecht! toch?

Berichtdoor desiree281268 op 07 maart 2013, 18:54

Hallo medelijners!

Ik ben Desiree en 44 jaar oud. Ik doe sinds gisteren (5 maart) voor de derde keer een poging om af te vallen met CB. De eerste keer was in 2011 en toen ben ik (met smokkelen :oops: ) zo'n 15 kilo afgevallen. Ik was nog lang niet op m'n streefgewicht maar ik zag er al een stuk beter uit. De zomervakantie begon en langzamerhand verslofte het CB regime en ging ik ook niet meer naar m'n consulente. Vorig jaar heb ik het weer geprobeerd in januari. Dit keer bij een andere consulente omdat ik dacht dat het dan meer op een nieuwe start zou lijken. Ik gaf het al na twee weken op :cry:
En nu dus de derde keer weer bij mijn eerste consulente. Het maakt mij trouwens niet zoveel uit bij wie ik ga. Je moet het uiteindelijk toch vooral zelf doen. En als dat stemmetje in je hoofd en maag gilt om eten, dan kan je het alleen zelf oplossen. Dit is nu mijn tweede dag. Het gaat al ietsje beter dan gisteren; iets minder trek alhoewel ik al wel om 5 uur m'n soep op had en nu dus niks meer mag :cry:
Ik gebruik verder ook de Summer Berry in mijn water en de bouillonpoeder. Zonder die twee zou ik het echt niet redden!
Ik weeg trouwens 113.5 kilo bij een lengte van 1.73. Aan een streefgewicht denk ik niet eens. Ik ben al blij als ik weer eens onder de 100 kom en al m'n kleding aankan die nog in de kast hangt van een jaar geleden.
Ik lees veel hier op het forum, want je leert toch van anderen en hun verhalen en het stimuleert enorm.
Allemaal veel succes! :)
Ik zie nu net nadat ik dit bericht geplaatst heb, dat er nog een oude ticker onderstaat! Die is dus niet meer actueel. Ik ben helaas nog geen 5 kilo afgevallen! Wel fijn om te zien dat ik dit jaar niet zoveel zwaarder ben dan vorig jaar! :lol:
desiree281268

Re: drie X is scheepsrecht! toch?

Berichtdoor Stygga op 07 maart 2013, 19:50

Heel veel succes ! En echt het lukt je !
Als je even bij mij leest, zie je dat ik er nu ook weer voor ga ! Ik zit alweer heerlijk in de flow en voel me super !
Thuis :
Afbeelding

Consulent
Afbeelding

Herstart : 7/3/2013
Stygga

Re: drie X is scheepsrecht! toch?

Berichtdoor desiree281268 op 08 maart 2013, 09:55

Hoi Stygga!

Bedankt voor je reactie en wat super goed dat jij er ook weer voor gaat! Ik heb nog niet alles van je kunnen lezen want je hebt zoveel geschreven! :P
Het zal altijd wel met ups en downs blijven gaan, maar ik denk maar zo: als ik niet opnieuw begonnen was, had er alleen maar weer meer bijgekomen de komende tijd.
Ik merk echt dat het bij mij alles of niets is. Als ik niet op dieet ben, snoep ik echt heeeeel erg veel! :oops: Gewoon eten valt eigenlijk nog wel mee. Geen wonder ook want ik zat meestal al vol voordat het etenstijd was door al het snoepen overdag!
Heel veel succes in ieder geval en ik ga wat van je berichtjes hier op het forum lezen en volgen.

Gr. Desiree
desiree281268

Keer terug naar Maart 2013