Ik ben Desiree en 44 jaar oud. Ik doe sinds gisteren (5 maart) voor de derde keer een poging om af te vallen met CB. De eerste keer was in 2011 en toen ben ik (met smokkelen
En nu dus de derde keer weer bij mijn eerste consulente. Het maakt mij trouwens niet zoveel uit bij wie ik ga. Je moet het uiteindelijk toch vooral zelf doen. En als dat stemmetje in je hoofd en maag gilt om eten, dan kan je het alleen zelf oplossen. Dit is nu mijn tweede dag. Het gaat al ietsje beter dan gisteren; iets minder trek alhoewel ik al wel om 5 uur m'n soep op had en nu dus niks meer mag
Ik gebruik verder ook de Summer Berry in mijn water en de bouillonpoeder. Zonder die twee zou ik het echt niet redden!
Ik weeg trouwens 113.5 kilo bij een lengte van 1.73. Aan een streefgewicht denk ik niet eens. Ik ben al blij als ik weer eens onder de 100 kom en al m'n kleding aankan die nog in de kast hangt van een jaar geleden.
Ik lees veel hier op het forum, want je leert toch van anderen en hun verhalen en het stimuleert enorm.
Allemaal veel succes!
Ik zie nu net nadat ik dit bericht geplaatst heb, dat er nog een oude ticker onderstaat! Die is dus niet meer actueel. Ik ben helaas nog geen 5 kilo afgevallen! Wel fijn om te zien dat ik dit jaar niet zoveel zwaarder ben dan vorig jaar!